Suzuki Assistance

SUZUKI ASSISTANCE

Jeżeli w okresie trwania gwarancji podstawowej pojazdu udzielonej przez Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. (trwającej 36 miesięcy lub do momentu przejechania przez pojazd 100 000 km - w zależności, co pierwsze nastąpi) Twój samochód zostanie unieruchomiony i kontynuacja jazdy nie będzie możliwa...

Zadzwoń do całodobowego Centrum Pomocy, które udzieli Ci pomocy w ramach programu Suzuki Assistance: + 48 22 532 84 36 Lub Zgłoś zdarzenie za pomocą w aplikacji mobilnej 'Moje Suzuki'.

Na bezpłatną pomoc Suzuki Assistance możesz liczyć m.in. w razie:

  • przebicia ogumienia powstałego w czasie jazdy lub w wyniku wandalizmu
  • rozładowania akumulatora
  • braku, zamarznięcia lub nalania niewłaściwego paliwa
  • zaginięcia lub zatrzaśnięcia w pojeździe lub uszkodzenia kluczyków
  • unieruchomienia pojazdu przez zwierzęta (np. w wyniku przegryzienia kabli)
  • pęknięcia lub stłuczenia szyby przedniej w pojeździe
  • wyłącznie rekomendowanego przez Suzuki i zamontowanego w ASO
  • awarii polegającej na nagłym i nieprzewidzianym wystąpieniu usterki

Z zakresu pomocy wyłączone są zdarzenia będące następstwem kolizji lub wypadku drogowego, oraz wcześniej umówione naprawy lub usługi serwisowe i ew. naprawy usterek wykrytych w ich trakcie.

Uwaga:

Warunkiem udzielenia pomocy w ramach programu Suzuki Assistance jest kontakt z Centrum Pomocy. Szczegółowe zasady udzielania pomocy w ramach programu zostały zawarte w Warunkach Programu Suzuki Assistance (OWU).

Dzwoniąc do Centrum Pomocy, zostaniesz zapytany przez konsultanta o:

Twoje imię, nazwisko, adres, numer rejestracyjny, markę i numer identyfikacyjny VIN pojazdu , przebieg pojazdu, lokalizację i objawy awarii oraz aktualny numer telefonu do kontaktu.

Jeżeli w celu zyskania pomocy użyjesz aplikacji mobilnej „Moje Suzuki”:

podstawowe dane dotyczące pojazdu oraz lokalizacji (jeżeli ją udostępnisz) zostaną przesłane do Centrum Pomocy automatycznie, jednak w trakcie dalszego kontaktu możesz zostać poproszony o ich potwierdzenie. Prosimy pamiętać, że wysłanie zgłoszenia przez aplikację Moje Suzuki może być uwarunkowane konfiguracją telefonu i dostępnością usług Twojego operatora. Jeżeli zgłoszenie nie wywoła kontaktu z Centrum Pomocy w oczekiwanym czasie prosimy wykonać połącznie telefoniczne.

W ramach programu Suzuki Assistance, otrzymasz następujące formy pomocy:

Naprawa na miejscu lub holowanie do ASO - przy drobnych usterkach nastąpi próba usprawnienia samochodu przy drodze, a jeżeli okaże się ona niemożliwa Twój pojazd zostanie odholowany do najbliższej, autoryzowanej stacji serwisowej Suzuki.

Dodatkowo możesz skorzystać z następujących świadczeń:

  • pomoc tłumacza – w razie potrzeby pomożemy Ci drogą telefoniczną porozumieć się w języku angielskim, rosyjskim, niemieckim lub francuskim z służbami medycznymi, urzędnikami lub policją, jeśli będzie to konieczne wskutek wystąpienia zdarzenia objętego programem Suzuki Assistance
  • przekazywanie pilnych wiadomości – na Twoje życzenie przekażemy Twojej rodzinie lub pracodawcy pilne wiadomości związane ze zdarzeniem, które jest objęte pomocą Suzuki Assistance.

Jeżeli naprawa Twojego samochodu nie będzie możliwa w ciągu tego samego dnia, a usterka jest objęta gwarancją producenta, możesz uzyskać świadczenia dodatkowe:

  • Samochód zastępczy (do chwili ukończenia naprawy Twojego pojazdu, ale nie dłużej niż przez 4 doby).
  • Gdy jesteś w podroży zakwaterowanie w hotelu albo jej kontynuacja lub powrót do miejsca zamieszkania. Istnieje możliwość połączenia tych świadczeń w wariantach przedstawionych w OWU.
  • Poza granicami Polski pomoc w ramach programu Suzuki Assistance będzie udzielana na terenie Unii Europejskiej oraz następujących krajów: Andora, Gibraltar, Islandia, Norwegia, Macedonia, Serbia, Kosowo, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Albania, Szwajcaria, Lichtenstein, Monako, Watykan, San Marino, Wielka Brytania, Ukraina, Obwód Kaliningradzki, Rosja (w części europejskiej), Turcja (w części europejskiej).

Bez konieczności wystąpienia zajścia zdarzenia objętego programem Suzuki Assistance, możesz ponadto skorzystać z telefonicznego serwisu informacyjnego, obejmującego udzielenie informacji dotyczących:

  • przepisów drogowych obowiązujących w Polsce i Europie
  • aktualnych, rynkowych cen paliw w Europie
  • procedur postępowania w razie kolizji lub wypadku za granicą lub z udziałem cudzoziemca
  • aktualnej sytuacji na przejściach granicznych
  • telefonów alarmowych na terenie Europy
OWU samochody

Aktualizacja 07.2022