Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu SV650X

Rok produkcji:
Rok modelowy 2024
Model Regularna cena detaliczna
SV650XA 35 900

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Cennik modelu SV650X

Rok produkcji:
Rok modelowy 2023
Model Regularna cena detaliczna
SV650XA 35 900

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Wszystkie drogi są Twoje

Jeśli chcesz wyruszyć w trasę na sportowym motocyklu w stylu café racera, nie musisz się już dłużej rozglądać. Oto Suzuki SV650X. Dzięki płynnej pracy silnika V-Twin zamontowanego w wąskiej i lekkiej ramie kratownicowej, SV650X łączy w sobie moc i zwinność z klasycznym wyglądem. Niezależnie od tego, czy chodzi o miejski ruch uliczny, czy drogi poza miastami, ta maszyna zapewnia radość i przyjemność jazdy. Nie ważne gdzie zaparkujesz, retro wygląd modelu SV650X przyciąga uwagę dzięki stylowym, wąskim reflektorom z obramowaniem, karbowanemu siodłu i oksydowanym podnóżkom. A na Twoim ulubionym fragmencie krętej trasy, płynna moc i zwinność maszyny Suzuki silnikiem V-Twin sprawiają, że SV650X daje tyle wrażeń z jazdy.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

owiewka przednia

Zakrzywiona linia osłony reflektora jest kontynuowana w bocznym panelu silnika.

tapicerowane i profilowane siedzisko

Wąskie, opływowe siedzisko w stylu Cafe Racer. Fotel ma miękką amortyzację, pomagając zmniejszyć zmęczenie kierowcy, nawet w sportowej pozycji do jazdy.

silnik 2-cylindowy w układzie V

Umożliwia smukłą budowę motocykla, pracuje płynnie już od niskich obrotów zapwniając łatwą kontrolę nad osiągami w różnych warunkach i sytuacjach (korki, kręte drogi czy autostrada).

kierownica typu clip-on

Sportowa pozycja kierowcy to powrót do czasów cafe racer'ów, sportowa i bardziej wyprostowana pozycja jazdy pomaga zmniejszyć zmęczenie kierowcy i zapewnia optymalną widoczność.

czarne podnóżki kierowcy i pasażera

Podkreślają sportowy i oryginalny styl motocykla.

Lekki, dynamiczny i zwrotny

Widok od góry - SV650X-2021

Zastosowane technologie

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Regulacja napięcia wstępnego

Regulacja przedniego zawieszenia umożliwia ustawienie zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

Asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

Suzuki Easy Start System

System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.

Pełen zestaw wskaźników LCD

Czarno-biały wyświetlacz w celu poprawy widoczności podczas jazdy nocnej. Dzięki wskaźnikowi biegów kierowca wie jaki bieg jest zapięty.

Zbiornik paliwa

Pojemność 14,5L przy zachowaniu smukłego kształtu charakterystycznego dla sportowych motocykli.

ABS

Kompaktowy, lekki cyfrowy układ ABS wspomaga parametry przez dopasowaie siły hamowania do przyczepności drogi.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Średnica cylindra × skok tłoka 81,0 mm × 62,6 mm
Pojemność skokowa 645 cm3
Moc maksymalna 54 kW (73 KM) / 8500 obr./ min
Moment obrotowy 64 Nm / 6300 obr./ min
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 760 mm
Wysokość całkowita 1090 mm
Rozstaw osi 1445 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedziska 785 mm
Masa w stanie gotowym do jazdy 198 kg
Stopień sprężania 11,2 : 1
Układ paliwowy Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Mokra miska olejowa
Przekładnia 6-biegowa o zazębieniu stałym
Przełożenie wstępne 2,088 (71 / 34)
Przełożenie główne 3,066 (46 / 15)
Zawieszenie - Przód Teleskopowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Pochylenie / wyprzedzenie 25.0° / 104 mm (4.1 in)
Hamulce - Przód Tarczowy podwójny
Hamulce - Tył Tarczowy
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Opony - Tył 160/60ZR17M/C (69W), bezdętkowe
Układ zapłonowy Elektroniczny zapłon (tranzystorowy)
Zbiornik paliwa 13,8 l
Ilość oleju (całkowita) 3,1 l
norma Euro 5
emisja spalin ( g/km) (WMTC) 96
zużycie paliwa (l /100 km) (WMTC) 4.1

Zamów ofertę !

1
Podaj nam Twoje imię i nazwisko oraz e-mail lub numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.