14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

19.05.2022

Suzuki Vitara w gronie najlepszych pojazdów w dorocznym rankingu ADAC

Niemiecki automobilklub ADAC opublikował swój doroczny raport awaryjności samochodów osobowych, który objął 132 modele zarejestrowane po raz pierwszy w latach 2012 – 2019.

Dowiedz się więcej
17.05.2022

Prezes Suzuki Motor Poland Piotr Dulnik wyróżniony prestiżową nagrodą Lider Polskiego Sportu

Wieloletnie zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsorowanie boksu, piłki ręcznej, koszykówki i piłki nożnej, a także osobiste udział Piotra Dulnika w działania wspierające dyscypliny sportowe zaowocowało przyznaniem powyższej nagrody przez kapitułę redakcyjną magazynu.

Dowiedz się więcej
16.05.2022

Grand Tourer Suzuki GSX-S1000GT przetestowany na torze (i nie tylko)

Tegoroczna nowość w ofercie motocykli – Suzuki GSX-S1000GT - trafił w ręce dziennikarzy. „Gietek” najpierw został pokazany przy okazji debiutu nowego warszawskiego salonu Suzuki Motors Żerań.

Dowiedz się więcej
16.05.2022

Adamiec pokonał Gedenidze w pojedynku boksu zawodowego na Suzuki Boxing Night

W walce wieczoru gali Suzuki Boxing Night 15 w Kielcach Daniel Adamiec pokonał Gruzina Iago Gedenidze w 6-rundowym pojedynku boksu zawodowego.

Dowiedz się więcej